Poštovani , zahvaljujemo se na ukazanom povjerenju i izboru društva Zapad-stan d.o.o. za Upravitelja Vaše zgrade.
Klikom na link koji Vas je doveo na ovu stranicu moći ćete u buduće dobiti uvid u stanje računa Vaše zgrade naravno nakon što se na računu pričuve budu evidentirali prvi prometi. Podaci su radi zaštite privatnosti zaštićeni zaporkom koju ćete morati unijeti kako bi ste došli do podataka.
Zaporku za pristup podacima dostavljamo inače suvlasnicima uz prve uplatnice , zaporka se sastoji od malih slova i brojki . Zaporku možete zatražiti i od Vašeg predstavnika suvlasnika, a u vremenu od 8.00 -15.30 radnim danom zaporku možete dobiti pozivom na telefon 01/3462-772.
Ovom prilikom Vas molimo da nam putem donje forme dostavite broj Vašeg mobilnog telefona , ili telefona na vašem radnom mjestu na koji Vas možemo kontaktirati u slučaju moguće hitne potrebe ( podaci mobitela dostupni su isključivo djelatnicima Zapad-stan d.o.o. , i u druge svrhe, osim u hitnom slučaju , neće se koristiti ).
POJAŠNJENJE MOGUĆE HITNE POTREBE
Iako se sama hitna intervencija svodi na zatvaranje predventila u zidu, ako vlasnika nema kod kuće, zatvara se cijela vertikala u kojoj se nalazi stan ili se čak mora obustaviti opskrba vodom cijelog ulaza zgrade .
Suvlasnike zgrade u takvim slučajevima ne može se ostaviti bez opskrbe vode duže od 24 sata , te se u slučaju nemogućnosti kontakta sa vlasnikom stana , pristupa provali u stan u kome je došlo do pucanja cijevi, naravno u prisustvu djelatnika MUP-a i bravara. Nažalost, ukoliko su vrata dodatno osigurana , nasilno ih moraju otvoriti djelatnici vatrogasne brigade, pri čemu nastaju velike štete na samim vratima ali i na štoku vrata koja su Vaša , odnosno dio su posebnog dijela nekretnine – a ne zajednički dio ( pričuva se plaća za održavanje ZAJEDNIČKIH DIJELOVA stambene zgrade ) te je troškove popravka ali i same izvršene intervencije dužan snositi sam vlasnik stana.