PONUDA ZA OBAVLJANJE DJELATNOSTI KUPCA TOPLINSKE ENERGIJE U CENTRALNOM TOPLINSKOM SUSTAVU
- I. PREDMET PONUDE
U okviru obavljanja djelatnosti Kupca toplinske energije, sukladno odredbama Zakona o tržištu toplinske energije (NN 80/13, 14/14), HEP-TOPLINARSTVO d.o.o. pruža usluge stručnog upravljanja, rukovanja i održavanja toplinske podstanice unutar zgrade/građevine, usluge raspodjele i obračuna troškova isporučene toplinske energije te ispostavljanja računa za toplinsku energiju krajnjim kupcima.
- II. OPSEG USLUGE
U opsegu ove Ponude su sljedeće usluge:
1. Usluga stručnog upravljanja i rukovanja toplinskim podstanicama, koja obuhvaća sljedeće aktivnosti:
a) Redovite obilaske toplinskih podstanica uz detaljan pregled i kontrolu rada uređaja unutar iste te provjeru stanja radnih parametara i stanja opreme u svrhu prevencije kvarova i prekida opskrbe toplinskom energijom
b) Podešavanje parametara regulacijskih krugova s ciljem postizanja optimalne ili tražene temperature medija za centralno grijanje, odnosno temperature medija za pripremu potrošne tople vode.
2. Usluga održavanja toplinskih podstanica, čime se postiže njihova puna funkcionalnost, a koja obuhvaća sljedeće aktivnosti:
a) Preventivno održavanje ugrađene opreme koje su u nadležnosti Kupca toplinske energije. Navedeno uključuje:
1. Zakonski propisane aktivnosti, koje obuhvaćaju:
- ispitivanje toplinskih podstanica kao postrojenja s povećanim opasnostima
- ispitivanje i servis sigurnosnih ventila
- elektrotehnička ispitivanja (ispitivanje otpora izolacije električnih instalacija, ispitivanje zaštite od direktnog i indirektnog dodira napona, ispitivanje sustava za izjednačenje potencijala metalnih masa)
- deratizaciju, dezinfekciju i dezinsekciju prostora toplinske podstanice.
2. Planske remonte te održavanje prema stanju. Ono podrazumijeva periodičko provođenje radova održavanja na opremi nužnih za održavanje funkcionalnosti u narednom periodu. Njihovo provođenje propisano je uputama proizvođača opreme ili je utvrđeno dugogodišnjim iskustvom HEP-TOPLINARSTVA d.o.o. u obavljanju poslova održavanja istovrsne opreme.
b) Korektivno održavanje opreme u toplinskim podstanicama, koje obuhvaća:
1. Dijagnosticiranje kvara, popravak te, ukoliko popravak nije moguć, zamjenu, sljedeće opreme:
- cijevi i dijelova cjevovoda
- prirubnica za izradu spojeva cjevovoda i armature
- zaporne armature (ventila, slavina, zasuna, nepovratnih ventila, zaklopki, prigušnica, hvatača nečistoća i kompenzatora)
- sigurnosnih ventila
- cirkulacijskih, transportnih i potopnih pumpi
- spremnika potrošne tople vode
- ekspanzijskih posuda
- izmjenjivača topline
- uređaja i opreme za mjerenje i regulaciju (termometara, manometara, termostata, regulacijskih ventila i slavina, presostata, nivostata, elektromagnetskih ventila, temperaturnih osjetnika, regulatora temperature)
- elektroopreme u ili na razvodnom ormaru toplinske podstanice iz kojega se napajaju elementi potrebni za funkcioniranje toplinske podstanice (motornih zaštitnih sklopki, automatskih prekidača i sklopki)
- kabela i ostalog elektroinstalacijskog materijala (kabelskih polica, zaštitnih cijevi, rasvjete, uzemljenja).
2. Provođenje sljedećih radova:
- izolaterski radovi na cjevovodima, uključujući popravak oštećene i zamjenu dotrajale izolacije
- kemijsko čišćenje izmjenjivača topline i spremnika potrošne tople vode,
- pražnjenje i naknadno punjenje unutarnjih instalacija grijanja pogonskom vodom, uključujući i troškove pogonske vode u slučaju otklanjanja kvarova odnosno hitnih intervencija
- odzračivanje unutarnjih instalacija centralnog grijanja u zajedničkim dijelovima zgrade/građevine.
U sve aktivnosti održavanja uključen je sav potreban potrošni materijal (zavarivački materijal, osobna zaštitna sredstva i materijal za higijensko-sanitarnu zaštitu radnika, vodoinstalacijski materijal, boje i lakovi, potrošni elektrotehnički materijal), alat i pribor korišten pri provedbi istih te pričuvni dijelovi gore navedene opreme, kao i troškovi dovoza opreme te odvoza otpadnog materijala, odnosno njegovog zbrinjavanja.
3. Usluga raspodjele i obračuna troškova isporučene toplinske energije te ispostavljanja računa za toplinsku energiju krajnjim kupcima, koja obuhvaća sljedeće aktivnosti:
- kupnju toplinske energije od opskrbljivača toplinskom energijom na obračunskom mjernom mjestu
- raspodjelu i obračun troškova za isporučenu toplinsku energiju na krajnje kupce u skladu s Odlukom o načinu raspodjele i obračunu troškova za isporučenu toplinsku energiju
- ispostavljanje i dostavu računa krajnjim kupcima te naplata računa, koji se, uz ostale načine naplate, mogu platiti i trajnim nalogom te bez plaćanja provizije u poslovnicama FINA-e i Hrvatske pošte. Detaljnije informacije o mogućnostima plaćanja računa za toplinsku energiju možete pronaći na našoj internet stranici www.hep.hr/toplinarstvo/kupci/placanje.
- III. ODRŽAVANJE UNUTARNJIH INSTALACIJA
Radovi na održavanju unutarnjih instalacija grijanja provoditi će se isključivo temeljem narudžbenice ovlaštenog predstavnika suvlasnika putem upravitelja zgrade, koji će teretiti račun pričuve zgrade/građevine.
- IV. AKTIVNOSTI I TROŠKOVI KOJI NE ULAZE U OPSEG USLUGE
U opsegu ove Ponude nisu sljedeći troškovi i aktivnosti, koji ne ulaze u opseg usluge Kupca toplinske energije:
- troškovi električne energije za pogon opreme u toplinskoj podstanici
- troškovi građevinskog održavanja prostorije u kojoj se nalazi toplinska podstanica
- ostali režijski troškovi nastali vezano za upotrebu toplinske podstanice
- izdaci za investicije, odnosno rekonstrukcije toplinske podstanice i unutarnjih instalacija grijanja
- ugradnja, održavanje i umjeravanje zasebnih mjerila toplinske energije
- ugradnja i održavanje individualnih toplinskih podstanica (ITPS)
- ugradnja, održavanje i očitanje uređaja za lokalnu razdiobu troškova toplinske energije (razdjelnika topline), termostatskih radijatorskih ventila te sve prateće opreme (frekventno regulirane pumpe, oprema za balansiranje sustava i dr.)
- troškovi održavanja električne instalacije od električnog brojila do razvodnog ormara u toplinskoj podstanici
- troškovi održavanja instalacija potrošne tople vode nakon zaporne armature na izlasku iz spremnika te zaporne armature prije recirkulacijske pumpe,
- troškovi održavanja unutarnje instalacije grijanja nakon zadnje zaporne armature na polaznom vodu te prije prve zaporne armature na povratnom vodu, u toplinskoj podstanici
- troškovi održavanja vodomjera hladne vode i instalacije hladne vode od brojila u vodovodnom oknu do prvog ventila u toplinskoj podstanici
- troškove punjenja i pražnjenja unutarnjih instalacija pogonskom vodom i troškove pogonske vode, prema zahtjevu krajnjih kupaca
- troškovi materijala i radova na otklanjanju šteta nastalih u slučajevima više sile, kvarova opreme u toplinskoj podstanici i instalacija grijanja u zajedničkim dijelovima zgrade/građevine ili samostalnim uporabnim cjelinama krajnjih kupaca za koje nije odgovoran Kupac toplinske energije.
- troškovi ostalih nenavedenih radova po posebnim zahtjevima krajnjih kupaca.
- V. ROKOVI IZVRŠENJA USLUGE
HEP-TOPLINARSTVO d.o.o. će usluge preventivnog održavanja izvršavati u rokovima utvrđenim zakonskim propisima i planovima održavanja, dok će u slučaju kvarova, uslijed kojih je onemogućena isporuka toplinske energije, odmah pristupiti njihovom otklanjanju.
HEP-TOPLINARSTVO d.o.o. ima organiziranu dežurnu službu za korisnike putem koje krajnji kupci mogu prijavljivati kvarove na instalacijama u opsegu ove Ponude 24 sata dnevno – radnim danom, vikendom i praznikom. Broj telefona Službe za korisnike može se pronaći na službenim internetskim stranicama HEP-TOPLINARSTVA d.o.o.: www.hep.hr/toplinarstvo i na računima za toplinsku energiju.
- VI. CIJENA PONUDE
Ponuđena cijena za usluge koje su predmet ove Ponude iznosi:
a) za sve KRAJNJE KUPCE koji imaju pripremu potrošne tople vode u toplinskoj podstanici 0,69 kn/m2/mjesečno,
b) za sve KRAJNJE KUPCE koji nemaju pripremu potrošne tople vode u toplinskoj podstanici 0,50 kn/m2/mjesečno.
VII. PLAĆANJE USLUGE
Naknada za obavljanje djelatnosti Kupca bit će iskazana na pojedinačnim mjesečnim računima ispostavljenim krajnjim kupcima za isporučenu toplinsku energiju, čije plaćanje je regulirano sukladno odredbama važećih Općih uvjeta za isporuku toplinske energije.
Troškove materijala, radova i usluga po zahtjevu ovlaštenog predstavnika suvlasnika, a koji ne spadaju u navedeni opseg djelatnosti Kupca, HEP-TOPLINARSTVO d.o.o. će obračunati na zasebnom računu temeljem narudžbenice, a isti treba teretiti račun pričuve i biti plaćen putem upravitelja zgrade/građevine.
Plaćanje investicija odnosno rekonstrukcija toplinske podstanice i unutarnjih instalacija grijanja definirat će se odredbama posebnih ugovora između HEP-TOPLINARSTVA d.o.o. i krajnjih kupaca, jer iste nisu predmet ove Ponude.
PRIMJER UGOVORA O POTROŠNJI TOPLINSKE ENERGIJE
UGOVOR O POTROŠNJI TOPLINSKE ENERGIJE
Adresa zgrade/građevine
|
XXXXXXXXXXXXXXXX ZAGREB
|
Identifikacijska/e oznaka/e obračunskog mjernog mjesta zajedničkog mjerila za centralno grijanje
|
XXXXXXXX
|
Identifikacijska/e oznaka/e obračunskog mjernog mjesta zajedničkog mjerila za potrošnu toplu vodu
|
|
Priključna snaga zgrade/građevine prema termoenergetskoj suglasnosti
|
XXXXXXXXX kW
|