Uposlenici Zapad-stana su izvor naše snage. Oni aktivno sudjeluju u stvaranju našeg ugleda i u našoj vitalnosti. Timski rad je naša temeljna ljudska vrijednost, a međusobno povjerenje i poštovanje su neophodni za uspješan način takvog rada. Naša predanost prema poslu i korisnicima ima fokus na svemu što radimo, imajući uvijek na umu prvenstveno interese korisnika naših usluga. Na razne dostupne načine, od komunikacije putem najsuvremenijih elektronskih tehničkih sredstava do osobnih razgovora nastojimo ostvariti uspješan kontakt s korisnicima usluga kako bi taj kontakt bio prvenstveno ugodno iskustvo za korisnika. Integritet poslovanja nikada nije bio ugrožen. Naša vrata su otvorena kako za predstavnike suvlasnika tako i za svakog pojedinog suvlasnika. Naša usluga krajnji je rezultat naših napora u stalnom nastojanju da poboljšamo kvalitetu iste.

Zadovoljstvo suvlasnika, zadržavanje vrijednosti nekretnina kojima upravljamo i sigurnost zgrada povjerenih nam na upravljanje naši su primarni ciljevi.Kako su kooperanti i dobavljači također naši važni partneri, konstantno svojim ponašanjem moramo zadržati obostrano korisne odnose na što višem nivou.
Nadamo se da će se naša vizija i kvaliteta pruženih usluga i inovacija u operativni dio našeg poslovanja i u budućnosti priznavati i poštivati od strane naših dosadašnjih ali i novih klijenata .
Naš progresivni stav će, nadamo se, potaknuti nova partnerstva, a nove klijente potaknuti da svoje nekretnine povjere nama na upravljanje.